Avsluta medlemskap

För att avsluta ditt medlemskap i vår kår kontaktar du en ledare på respektive avdelning och talar om att du ska sluta. Ledaren noterar då att du inte kommer på fler möten och stryker dig från närvarolistan. Ledaren kontaktar också kårens medlemsregistrerare som tar bort dig helt ur medlemsregistret.

Fakturering

Var noga med att säga till om du slutat för att undvika att få betala medlemsavgiften i onödan. Slutar du efter att du mottagit terminens faktura så måste den betalas. Meddelar ni inte kåren om att gå ur kåren så löper medlemskapet på och ni fortsätter att faktureras för medlemsavgiften varje termin.

Frågor

Har du frågor gällande medlemsregistret, medlemsuppgifter eller fakturor kontakta kårens medlemsregistrerare.

Medlemsregistrerare