Vuxen 19-99 år

Vill du uppleva friluftslivet, gemenskap, åka på läger och träffa människor från hela världen? Då är scoutlivet något för dig.

Nu hösten 2021 startar Lidköpings scoutkår upp patrull Vuxen. Det är patrullen för alla över 19 år och som vill ta del av scouting oavsett om man är nybörjare eller rutinerad. Scouting är för alla, oavsett ålder!

Möten

Patrull Vuxen har möte en gång i månaden där vi tillsammans är ute och gör aktiviteter. Du har även möjlighet att åka med på hajker och läger samt vara delaktig i kårens övriga arbete med barngrupper eller styrelsearbete. Du bestämmer själv hur delaktig du vill vara!

Patrull vuxen har möten på tisdagar en gång i månaden vid scoutstugan i Fredriksdalsparken. Detaljer hittar du i terminsprogrammet.

Vuxen 19-99 år